targi medyczne londy ikona

Turystyka medyczna w Polsce - stomatologia liderem. Zespół Your Dentist na World Travel Market

Targi turystyczne to doskonała okazja do promowania turystyki medycznej, w tym polskiej stomatologii. Zespół gabinetu stomatologicznego Your Dentist, wraz z doktor Marzeną Kupis, przez trzy dni reprezentował polską stomatologię na targach w Londynie. World Travel Market (WTM) to wielkie wydarzenie w branży turystycznej w Wielkiej Brytanii - sektory turystyczne i medyczne zabiegają, aby znaleźć się w gronie wystawców. Gabinet Your Dentist reprezentował Polskę i to, co Polska ma najlepszego do zaoferowania: usługi stomatologiczne na najwyższym poziomie. Targi po raz pierwszy odbyły się w 1980 roku i trwają po dziś dzień.

zeby halloweenMakabryczne odkrycie w Halloween. Tysiąc ludzkich zębów znalezionych w ścianie remontowanego domu

Data publikacji: 01.11.2018

Jak donosi dziennik Valdosta Daily Times, tysiąc ludzkich zębów w ścianie domu zostało odnalezionych przez ekipę remontową w amerykańskim stanie Georgia, w mieście Valdosta.  To makabryczne odkrycie, od razu po upublicznieniu go w mediach społecznościowych przez lekarza stomatologa ze Stanów Zjednoczonych, Gregorego L. Williamsa, który studiował na Uniwersytecie w mieście Valdosta, szybko stało się viralem związanym w obchodzonym w tym czasie Świętem Zmarłych, a dokładnie jego weselszą, amerykańską wersją, Halloween. Zęby znajdowały się za drewnianą ścianą, w prywatnym domu przeznaczonym do rozbiórki.

Laserowe leczenie zębów. Innowacyjny i wszechstronny laser Waterlase iPlus w naszym gabinecie!

laser dentystyczny

Jako jedyny gabinet stomatologiczny w mieście Warszawa posiadamy innowacyjny, nowoczesny i wszechstronny laser stomatologiczny Waterlase iPlus. Laser stomatologiczny jest wykorzystywany w periodontologii - leczy paradontozę, działa bakteriobójczo, przyspiesza gojenie ran, opracowuje i czyści kieszonki przyzębne (kiretaż), jest pomocny przy redukowaniu chorób tkanek przyzębia oraz opracowuje ubytki próchnicze. Leczenie paradontozy przy pomocy lasera daje świetne rezultaty. Laser dentystyczny świetnie się sprawdza przy usuwaniu kamienia po skalingu czy nadmiaru dziąsła. Doktor Marzena Kupis właśnie odbyła szkolenie z zastosowania laserów w stomatologii.

dziecko u dentysty

Po wizycie u dentysty chłopiec po raz pierwszy w życiu przemówił!

6-letni Mason Motz z Teksasu W Stanach Zjednoczonych od urodzenia wypowiadał tylko pierwsze sylaby. Rodzice i lekarze myśleli, że problemy z mówieniem są związane z chorobą genetyczną, na którą chłopiec choruje. Pewnego dnia, gdy rodzice poszli z dzieckiem do stomatologa, wyszło na jaw, że przyczyna jest zupełnie inna. Odkryła ją dentystka, u której Mason pojawił się na rutynową kontrolę zębów.

Leczenie kanałowe pod mikroskopem. Konieczność czy wybór?

leczenie kanalowe

Leczenie kanałowe większość osób przyprawia o ciarki. Od zawsze kojarzyło się z bólem i częstymi wizytami u stomatologa. Dlatego często jest odkładane  w czasie. Wielu pacjentów wychodzi z założenia, że jeśli ząb nie boli samoistnie, to nie ma po co iść do dentysty. Ignorują ból przy nagryzaniu, czy specyficzne "ciągnięcie". Tak przeczekany ząb prawie zawsze doprowadzi nas do jego ekstrakcji. Kiedy zatem potrzebne jest leczenie kanałowe pod mikroskopem? Czy takie leczenie zawsze niesie za sobą ryzyko niepowodzenia? Czym tak naprawdę jest leczenie kanałowe zęba? Czy leczenie kanałowe boli? Czy każdy ząb można ocalić? Od czego zależy koszt endodoncji mikroskopowej? Jaka jest cena takiego leczenia?